Què està passant al Gimnàs Sant Pau ? Comunicat #2

Crida al suport als insubmisxs que s’oposen a la guerra a Ucraïna, a Rússia i Europa (cat/cas)
11 març, 2022
Sobre la nostra activitat diària (cat/cas)
22 març, 2022

18 març, 2022

Volem convocar a un acte públic a tots els actors implicats perquè tinguin veu en igualtat de condicions i exposin les seves raons, demandes i propostes

Què està passant al Gimnàs Sant Pau ? Comunicat #2

El dia 3 de març, vam fer públic diversos col·lectius del Raval i Ciutat Vella un manifest: Què està passant al Gimnàs Social Sant Pau? En què interpel·làvem els diferents actors en el conflicte per trobar una solució justa i digna, especialment per a les treballadores acomiadades, que garanteixi la continuïtat del projecte de Gimnàs social.

El divendres 14/03 responien en una carta pública signada pels cooperativistes, treballadors i membres del Consell Social del Gimnàs Social Sant Pau, en què afirmaven: «Comptem amb totes vosaltres i ens comprometem a fer tots els esforços possibles per reforçar la transparència i confiança a la nostra entitat.» Alhora la directora del Gimnàs ens escrivia als col·lectius signants per tenir una reunió amb cadascun o col·lectivament per parlar sobre el futur del Gimnàs.

Després de reunir-nos, els firmants del Manifest, volem respondre a les propostes ratificant-nos en la nostra iniciativa de convocar a un acte públic tots els actors implicats perquè tinguin veu en igualtat de condicions i exposin les seves raons, demandes i propostes.

Esperem la resposta a la nostra petició, en un temps prudencial, en cas de ser afirmativa es concretarà la manera de fer-ho i en cas de no donar-se o ser negativa, la farem igualment amb els qui estiguin disposats a fer-ho.

Ciutat Vella, març de 2022

Acció Raval,

Associació Cultural el Raval – El Lokal

Ateneu del Raval (nova signatura)