Actives una altra vegada la web i la botiga online del lokal (cat/cas)

La Casa Buenos Aires en perill imminent de desallotjament!
29 setembre, 2020
1 d’octubre 2020. Stop desnonaments Raval/Ciutat Vella. La lluita per Barcelona (cat/cas)
30 setembre, 2020

Actives una altra vegada la web i la botiga online del lokal (cat/cas)

30 setembre, 2020
 

Actives una altra vegada la web i la botiga online del lokal

Fa pocs dies us vam avisar que havíem rebut atacs de robots a les webs del lokal. Vam aconseguir parar-los a temps, gràcies a l’equip d’autodefensa informàtic solidari. Vam aconseguir identificar-lo, aturar-lo i assegurar les webs. Després d’uns dies de molta feina ja estan accessibles i segures. L’autogestió és el que té, fes-ho tu mateix@.

Seguim resistint els temps i aguantant com a millor podem. La botiga online juntament amb l’activitat física al local, s’ha convertit en l’instrument més vàlid per distribuir i vendre els materials alternatius i assegurar el funcionament econòmic del lokal. Cada dia costa una mica més aconseguir-ho però en això estem. Gràcies a tota la gent que ho feu possible, gràcies a la comunitat rebel i lokalera.

Salut i ànims.

Activas otra vez la web y la botiga online del lokal

Hace pocos días os avisamos de que habíamos recibido ataques de robots a las webs del lokal. Conseguimos pararlos a tiempo y gracias al equipo de autodefensa informático solidario. Conseguimos identificarlo, pararlo y asegurar las webs. Tras unos días de mucho trabajo ya están accesibles y seguras. La autogestión es lo que tiene, hazlo tú mism@.

Seguimos resistiendo los tiempos y aguantando como mejor podemos. La botiga online junto con la actividad física en el local, se ha convertido en el instrumento más válido para distribuir y vender los materiales alternativos y asegurar el funcionamiento económico del lokal. Cada día cuesta un poco más conseguirlo pero en ello estamos. Gracias a toda la gente que lo hacéis posible, gracias a la comunidad rebelde y lokalera.

Salud y ánimos.

Comments are closed.