Estem preparant el 35è aniversari del lokal (1987-2022) (cat/cas)

Concentració Contra el pogrom anti gitano a Peal de Becerro (Jaén)
2 agost, 2022
Defender como propios todos los espacios que sean útiles, crear los nuevos que sean necesarios
5 agost, 2022

Estem preparant el 35è aniversari del lokal (1987-2022) (cat/cas)

3 agost, 2022
 

 

35 anys, que no són pocs, intentant no perdre l’ànim, les ganes i intervenint sobre la nostra realitat per intentar canviar-la

El dissabte 8 d’octubre a l’Agora Juan Andrés Benítez durant tot el dia, mitjançant debats, menjar i trobar-nos per afrontar el que ens ve a sobre. Ens acompanyaràn Dolors Marín i Carlos Taibo, de moment.

El dissabte 15 d’octubre hi haurà concert punk a l’Astilla, si l’autoritat competent no ho impedeix.

Per celebrar que seguim com a espai de resistència i autogestió, gràcies a tota la gent que en aquests anys li ha donat vida com a racó llibertari de i des del Raval.

Salut i ànims.

 

Estamos preparando el 35 aniversario del lokal (1987-2022). 35 años, que no son pocos, intentando no perder el ánimo, las ganas e interviniendo sobre nuestra realidad para intentar cambiarla

El sábado 8 de octubre en el Agora Juan Andrés Benítez durante todo el día, mediante debates, comida y encontrarnos para afrontar lo que se nos viene. Nos acompañarán Dolors Marín y Carlos Taibo, por el momento.

El sábado 15 de octubre habrá concierto punk en l’Astilla, si la autoridad competente no lo impide.

Para celebrar que ahí seguimos como espacio de resistencia y autogestión, gracias a toda la gente que en estos años le ha dado vida como rincón libertario de y desde el Raval.

Salut i ànims.

Comments are closed.