El 8 de juliol de l’any passat moria la nostra companya Llum Ventura al cap de 82 anys i de forma sobtada. Sense patiment, sense dolor, com li hauria agradat a ella.
Ha passat un any des d’aleshores, un any ple d’esdeveniments, en què l’hem trobat a faltar tantes vegades. El seu somriure, el suport i la solidaritat ens han empès en les lluites i en les resistències que ens toquen afrontar.
El Lokal es queda al raval, la compra col·lectiva que ens ha permès seguir on sempre hem estat i on volem continuar sent un racó llibertari al raval, ha estat possible també gràcies a Llum.
Sempre a la nostra memòria, amb un somriure d’agraïment, des de la memòria, des del present per conquerir mons nous de llibertat i justícia per a totes.
Aquest any que en complim 37, també els complirem recordant la Llum i totes les persones que ja no hi són i que han fet possible que nosaltres siguem com som.
Salut i anarquia.
El 8 de julio del año pasado, fallecía nuestra compañera Llum Ventura a los 82 años y de forma repentina. Sin sufrimiento, sin dolor, como a ella le hubiera gustado.
Ha pasado un año desde entonces, un año lleno de acontecimientos, en el que la hemos echado de menos tantas veces. Su sonrisa, su apoyo y su solidaridad nos han empujado en las luchas y en las resistencias quer nos tocan afrontar.
El Lokal es queda al raval, la compra colectiva que nos ha permitido seguir donde siempre hemos estado y donde queremos siendo un rincón libertario en el raval, ha sido possible también gracias a Llum.
Siempre en nuestra memoria, con una sonrisa de agradecimiento, desde la memoria, desde el presente para conquistar mundos nuevos de libertad y justicia para todas.
Este año que cumplimos 37, también los cumpliremso recordando a Llum y a todas las personas que ya no están y que han hecho posible que nosotros seamos como somos.
Salud y anarquía