6 desnonaments al Raval, dimarts 17/09/2019
16 setembre, 2019
Nueva campaña vecinal en el Raval: “Vecina, especie en peligro de extinción”
19 setembre, 2019

1987-2019…. I ara què? (cat/cas)

19 setembre, 2019
 

Durant els 32 anys d’història del Lokal ha transitat una quantitat innombrable de persones i col·lectius amb tota mena d’inquietuds i formes, projectes que s’han gestat i amb els que hem après conjuntament, que han anat conformant el que, avui en dia, El Lokal és i el que representa per a molta gent.

Moltes de les persones que van participar o que van passar per aquí, ja fos per assemblees, reunions, materials, fanzins, llibres, música, samarretes o xerrar, encara s’acosten de tant en tant, o conserva el contacte per xarxes socials. Relatant anècdotes i memòries de lluites, aspiracions, esbroncades, manifestacions o concerts, d’una manera o altra es manté viva la memòria col·lectiva de les petites coses, de les microhistòries que es donen dins de la voràgine del dia a dia que tot es porta i oblida.

Per a aquest aniversari, volem convidar als que han participat d’una manera o altra a El Lokal, amb qui hem compartit espais de lluita, afecte i oci, al llarg d’aquests 32 anys, a participar d’una trobada on posar en perspectiva aquest recorregut, entrellaçat amb tants d’altres, per pensar i debatre com seguir endavant.

Així mateix, ens agradaria generar espais on els qui vulguin participar en el Lokal però, per qualsevol motiu, no poden fer-ho al dia a dia, puguin aportar les seves idees i perspectives de manera regular.

Per això, amb la idea de mantenir aquest contacte, on cadascun aporti el que vulgui i pugui, i garantir que El Lokal pugui continuar sent un espai autogestionat, rellancem la proposta de fer-se socix, amb o sense aportació econòmica, atès que sovint , especialment per als que estan en la distància, és també la manera en què consideren que poden col·laborar.

Salut.

Enlace para descargar el formulario para la inscripción de socix

1987-2019 Y ahora qué?

Durante los 32 años de historia del Lokal ha transitado una cantidad innumerable de personas y colectivos con todo tipo de inquietudes y formas, proyectos que se han gestado y con los que hemos aprendido conjuntamente, que han ido conformando lo que, a día de hoy, El Lokal es y lo que representa para mucha gente.

Muchas de las personas que participaron o que pasaron por aquí, ya fuera por asambleas, reuniones, materiales, fanzines, libros, música, camisetas o charlar, aún se acercan de vez en cuando, o conserva el contacto por redes sociales. Relatando anécdotas y memorias de luchas, aspiraciones, broncas, manifestaciones o conciertos, de un modo u otro se mantiene viva la memoria colectiva de las pequeñas cosas, de las microhistorias que se dan dentro de la vorágine del día a día que todo se lleva y olvida.

Para este aniversario, queremos invitar a quienes han participado de uno u otro modo en El Lokal, con quienes hemos compartido espacios de lucha, afecto y ocio, a lo largo de estos 32 años, a participar de un encuentro donde poner en perspectiva este recorrido, entrelazado con tantos otros, para pensar y debatir cómo seguir adelante.

Asimismo, nos gustaría generar espacios donde quienes quieran participar en El Lokal pero, por cualquier motivo, no pueden hacerlo en el día a día, puedan aportar sus ideas y perspectivas de manera regular.

Por ello, con la idea de mantener ese contacto, donde cada uno aporte lo que quiera y pueda, y garantizar que El Lokal pueda continuar siendo un espacio autogestionado, relanzamos la propuesta de hacerse socix, con o sin aportación económica, dado que a menudo, especialmente para quienes están en la distancia, es también el modo en que consideran que pueden colaborar.

Salud.

Comments are closed.