Aquest matí ens ha arribat la noticía de la posta el “llibertat vigilada” en espera de judici, del nostre Company, Enric Duran Giralt. Com moltes sabreu ja , ha estat empresonat quasi be un any en règim de preso preventiva, tancat a la cella 22 hores diaries, amb les comunicacions intervingudes,dificultant les visites familiars i altres formes de repressió desproporcionades e injustes.
Des del Grup Català de Suport a l’Enric Duran , reclamem la seva posta en llibertat total, ja que cap de les acusacions fetes esta provada, es innocent dels càrrecs que se l’imputen.
Esperem que en unes hores l’Enric enviarà un comunicat a totes. Voliem fer-vos partíceps de l’alegria que ens provoca la seva sortida de la presò i volem agraïr a totes les que ens heu donat suport i també la solidaritat de diversos col·lectius e individualitats. Llibertat Total per Enric Duran Giralt.
Grup Català de Suport a l’Enric Duran Salut i Solidaritat.