Llibertat anarquistes presxs. Prou muntatges policials i mediàtics (cat/cas)

Memória i present de les lluites (Vaga de Tramvies, Puig Antich, Vitoria 3 de març)
1 març, 2021
Comunicado de apoyo ante el Juicio a Ruymán Rodríguez (FAGC) y Sindicato de Inquilinas de GC
3 març, 2021

Llibertat anarquistes presxs. Prou muntatges policials i mediàtics (cat/cas)

3 març, 2021
 

Avui dimecres, Maria vindria una altra vegada al lokal a donar-nos un cop de mà en el que fes falta. Des de fa un parell de mesos així venia fent, contenta i agraïda per la seva banda i encantades nosaltres de tenir una persona més col·laborant. Avui Maria no podrà venir doncs va ser detinguda dissabte a la manifestació i aquesta nit passada, ha ingressat a la presó acusada de greus delictes juntament amb les vuit persones, anarquistes detingudes.

Fa molta ràbia com el judici ja està fet, la condemna ja s’ha activat. Res de presumpció d’innocència, Acusades d’intent d’homicidi, de grup criminal organitzat, registres sense trobar proves, La nota de la policia filtrada a tots els mitjans que la repeteixen i assumeixen com a pròpia, tancament de la classe política, econòmica, acusant-los de tenir «voluntat de matar» i un jutjat que fa el que ja estava escrit, imputar de la manera més greu i presó provisional sense fiança.

No hi ha cap dubte, són culpables, són anarquistes, la majoria italians. El conte de sempre que al cap d’un temps es desmunta. Cal escarmentar, cal exemplificar, cal castigar i frenar les protestes que desborden els marges del sistema.

Lluitarem per canviar aquest sistema, lluitarem de forma organitzada, assembleària, sense líders, respectant la vida humana i no a les institucions, com sempre han fet els anarquistes.

Libertad anarquistas presxs. Bastar de montajes policiales y mediáticos.

Hoy miércoles, María vendría otra vez al lokal a echarnos una mano en lo que hiciera falta. Desde hace un par de meses así venía haciendo, contenta y agradecida por su parte y encantadas nosotras de tener una persona más colaborando. Hoy María no podrá venir pues fue detenida el sábado en la manifestación y esta noche pasada, ha ingresado en prisión acusada de graves delitos junto con las ocho personas, anarquistas detenidas.

Da mucha rabia como el juicio ya está hecho, la condena ya se ha activado. Nada de presunción de inocencia, Acusadas de intento de homicidio, de grupo criminal organizado, registros sin encontrar pruebas, La nota de la policía filtrada a todos los medios que la repiten y asumen como propia, Cerrazón de la clase política, económica, acusándolos de tener «voluntad de matar» y un juzgado que hace lo que ya estaba escrito, imputarlos de la forma más grave y prisión provisional sin fianza.

No hay ninguna duda, son culpables, son anarquistas, la mayoría italianos. El cuento de siempre que al cabo de un tiempo se desmonta. Hay que escarmentar, hay que ejemplarizar, hay que castigar y frenar las protestas que desbordan los cauces del sistema.

Lucharemos por cambiar este sistema, lucharemos de forma organizada, asamblearia, sin lideres, respetando la vida humana y no las instituciones, como siempre han hecho los anarquistas.

9 Comments

  1. […] la noticia del encarcelamiento, El Lokal del Raval publicó un comunicado que decía, entre otras cosas, lo siguiente: «da mucha rabia como el juicio ya está hecho, la […]

  2. […] la noticia del encarcelamiento, El Lokal del Raval publicó un comunicado que decía, entre otras cosas, lo siguiente: «da mucha rabia como el juicio ya está hecho, la […]

  3. […] primer actor a pronunciar-se va ser la històrica Associació Cultural el Raval – El Lokal. “Fa molta ràbia com el judici ja s’ha fet, la condemna ja s’ha activat. Res de presumpció […]

  4. […] la nouvelle de l’emprisonnement, El Lokal del Raval a publié un communiqué qui disait, entre autres, ce qui suit : «Il est très en colère que le procès soit déjà fait, […]