El Lokal abrirá durante el mes de agosto (cas/cat)

Stop desnonaments Raval, dilluns 23/07/2018
22 Juliol, 2018
Valoració i resultats econòmics de les XVI Festes Alternatives Raval Rebel (cat/cas)
24 Juliol, 2018

El Lokal abrirá durante el mes de agosto (cas/cat)

El lokal abrirá durante el mes de agosto

De lunes a viernes de 17 a 21h, abriremos durante el mes de agosto. Nuestra economía de subsistencia no nos permite cerrar durante un mes entero y desde hace muchos años, gente que viene a Barcelona nos visita durante las vacaciones, así que haremos turnos e intentaremos llevarlo lo mejor posible.

Ha sido un año agotador y el curso próximo se presenta más duro si cabe. Seguimos intentando organizarnos más y mejor, creando redes y telarañas, compartiendo ideas, deseos e infraestructuras y haciendo poco a poco desde nuestras prioridades, la autogestión y la resistencia. Así que ánimos a disfrutar lo que se pueda y a prepararse que la lucha sigue.

———————————————————–

El lokal obrirà durant el mes d’agost

De dilluns a divendres de 17 a 21h, obrirem durant el mes d’agost. La nostra economia de subsistència no ens permet tancar durant un mes sencer i des de fa molts anys, gent que ve a Barcelona ens visita durant les vacances, així que farem torns i intentarem portar-ho el millor possible.

Ha estat un any esgotador i el curs vinent es presenta més dur si cap. Seguim intentant organitzar-nos més i millor, creant xarxes i teranyines, compartint idees, desitjos i infraestructures i fent a poc a poc des de les nostres prioritats, l’autogestió i la resistència. Així que ànims a gaudir el que es pugui i a preparar que la lluita segueix.

Comments are closed.