Assemblea oberta Vaga de Totes/ Raval- Poble Sec/ 11Nov (cat/cas)

13 mesos sense #JusticiaJuanAndrés
5 novembre, 2014
Setmana per la llibertat de Leonard Peltier
7 novembre, 2014

Assemblea oberta Vaga de Totes/ Raval- Poble Sec/ 11Nov (cat/cas)

6 novembre, 2014
 

Fa aproximadament un mes i mig que algunes persones del Poble Sec ens vam deixar entusiasmar per la proposta de la Vaga de Totes. Unes quantes dones, lesbianes i trans, més o menys enxarxades però que veniem de llocs diferents i amb experiències feministes molt diverses, ens vam començar a reunir per formar un comitè de vaga local. 

En cada reunió s’han anat incorporant més dones, lesbianes i trans, i tot plegat ha estat un procés que totes hem valorat molt positivament. Ens hem sentit a gust i motivades per la proposta de seguir fent agitació local fins a arribar a una Vaga que sigui una vaga on realment totes puguem participar, al març del 2015.

La proposta sembla, d’entrada, innascible: ho sabem, són molts anys d’estratègies pre-definides i apropiades pels sindicats del poder. Sabem que tenim incorporat un concepte de treball que comprèn només allò productiu, que fa difícil pensar una altre manera de fer vaga, però sobretot, fa complicat portar-la a la pràctica.  Tot i això, el passat 22 d’octubre vam veure com la idea s’estenia com la pólvora i atreia molts cors. Ara, ens proposem estendre encara més la Vaga de Totes per arribar a totes aquelles persones que mouen el món.

Volem convidar-vos a una reunió oberta al barri del Raval per parlar de la possibilitat de construir un comitè que abasteixi els barris del centre i sud de la ciutat, o bé, fer-ne dos autònoms, si tenim suficient força per assumir-los. Volem contagiar-vos amb la nostra motivació i començar a treballar plegades i/o coordinades.

La reunió serà el dimarts dia 11 de novembre, a les 19h, a la casa de la Solidaritat (carrer Vistalegre, 15). Volem crear un espai per a dones, lesbianes i trans, on sentir-nos còmodes i començar a parlar des de nosaltres. Tot està per fer i per decidir, així que allà veurem a qui més volem convidar i en quin format ho farem.

Us hi esperem!


***** [Cast]******

Hace aproximadamente un mes y medio que algunas personas del Poble Sec nos dejamos entusiasmar por la propuesta de la Vaga de Totes (Huelga de Todas). Unas cuantas mujeres, lesbianas y trans, más o menos conectadas pero que veníamos de espacios diferentes y con experiencias feministas muy diversas, empezamos a reunirnos para formar un comité local de huelga.

En cada reunión se han ido incorporando más mujeres, lesbianas y trans. Un proceso que, en conjunto, todas hemos valorado muy positivamente. Nos hemos sentido muy a gusto y motivadas por la propuesta de seguir haciendo agitación local hasta llegar a una Huelga que sea una huelga en la cual todas podamos participar realmente, en marzo del 2015.
La propuesta parece, de entrada, inasible: Lo sabemos, son muchos años de estrategias predefinidas y apropiadas por los sindicatos del poder. Sabemos que hemos incorporado un concepto de trabajo que incluye sólo lo productivo, que hace difícil pensar otras formas de hacer huelga, pero sobretodo, complica llevarlas a la práctica. A pesar de ello, el pasado 22 de octubre vimos cómo la idea se extendía como la pólvora y atraía a muchos sentires. Ahora, nos proponemos extender todavía más la Vaga de Totes para llegar a todas aquellas personas que mueven el mundo. 
Os queremos invitar a una reunión abierta en el barrio de Raval para hablar de la posibilidad de construir un comité que abarque los barrios del centro-sur de la ciudad, o bien, constituir dos autónomos, si tenemos la fuerza suficiente para asumirlos. Queremos contagiarnos nuestra motivación y empezar a trabajar juntas y/o coordinadas. 

La reunión será el martes dia 11 de noviembre, a las 19h, en la Casa de la Solidaritat (calle Vistalegre, 15). Queremos crear un espacio para mujeres, lesbianas y trans, donde sentirnos cómodas y empezar a hablar desde nosotras. Todo está por hacer y por decidir, así que allá veremos a quién más queremos invitar y en qué formato lo haremos. 

Os esperamos!

Vaga de Totes – Poble Sec.

Comments are closed.